donderdag 20 oktober 2016

Dahlias




Dahlia's uit onze tuin ...

Ik was de denim T-shirt van mijn man aan het strijken
en dacht dat het een geweldige achtergrond zou zijn ...

*


Dahlias from the garden ...

I was ironing my husband's denim T-shirt
and thought it would make a great background ...






On my Flickr Photostream
Collective 52 Photo Project "2016"
Week 41 - Running Water


The Studio 2.O
Spark - A Human Touch


Edits based on Kim's preset 'serendipitous'

Dahlias still blooming in our garden ...
My feet in my husband's gardening shoes ...


*

Dahlia's bloeien nog steeds in onze tuin ...
Mijn voeten in de tuinschoenen van mijn man ...







Boerenkool op het menu denk ik ... :-)

*

I think we'll have kale for dinner ... :-)



Fijne week,
Have a nice week,
Sylvia

8 opmerkingen:

  1. Mooie foto's weer ....prachtig zo in de emmer.....eet smakelijk !....liefs Ria x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. The denim t-shirt does make a wonderful background! Its color and texture complement those pretty dahlias. Love the brick background, too. Running water makes me feel very refreshed and I love the bubbles in the bucket!

    I hope you enjoyed kale for dinner :-) Have a wonderful day, Sylvia xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oh my goodness.... what a wonderful idea... Sylvia......thank you!

    and i love each and every photo here.... just beautiful.... and lovely edits.

    have a a beautiful weekend...xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Sylvia
    bedankt voor je berichtje
    Jij maakt ook mooie foto's

    nog een fijne avond
    met vr groetjes Manja
    www.brocantedeknotwilg.nl


    BeantwoordenVerwijderen
  5. De Denim staat geweldig bij deze kleur dahlia's Sylvia,
    goede ingeving die je had. Ze zijn dan wel vorstgevoelig
    de dahlia's maar je hebt er letterlijk plezier van
    tot de vorst zijn intrede doet.

    Prachtige ook de combinatie met de zinken emmer, enne...
    de charmante muiltjes van je man staan je prima hoor ;-)))

    Door jou foto's ontdek ik opeens iets wat ik ook goed kan
    gebruiken. Wij hebben op de buitenkraan gewoon zo'n sleuteltje
    om te draaien, maar met de artrose in mijn handen is dat
    helemaal niet prettig. Nu zie ik bij jullie zo'n handig
    hendeltje als kraantje waarvan ik de indruk krijg
    dat je die ook kan verwijderen. Dus ik moet eens op zoek
    gaan naar zo'n handig hendeltje, bouwmarkt den ik???

    Heb weer genoten van je prachtige foto's!!!

    Wens je alvast een heel fijn weekend,

    Lieve groet,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig idee ,nog nooit op die manier foto's bekeken ,mooi gedaan ik ga me aanmelden
    groetjes Rita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je kan echt wel toveren, om zo mooie foto's te maken over doodgewone dingen . Prachtig.
    Ik wens jou een fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Your garden must be beautiful! The pink just pops on your husband's shirt. I absolutely love the dahlias in the bucket with the running water, and the bubbles. Just gorgeous!

    BeantwoordenVerwijderen